چکیده

        این مطالعه موردی، موانع استفاده از تکنولوژی آموزشی در شیوه‌های آموزشی توسط استادان در یک دانشکده ارتباطات در مای را کشف می‌کند. علاوه بر این، این مطالعه شناخت درک استادان از استفاده از تکنولوژی آموزشی را هدف قرار داده است. موانع شناخته شده می‌توانند به خود کارآمدی رایانه‌ای  استادان، دسترس پذیری تکنولوژی آموزشی، پشتیبانی فنی در استفاده از تکنولوژی آموزشی و پشتیبانی از جانب مدیریت طبقه بندی کرد. یک پرسشنامه ساخت یافته در میان همه استادان موسسه تقسیم شد و 72% از آن‌ها با شرکت در پرسشنامه موافقت کردند. نتایج این مطالعه دریافته است که استادان در دانشکده ارتباطات درک مثبتی از تکنولوژی آموزشی که فعالیت‌های آموزشی آن‌ها و عملکرد دانش آموزان را تقویت می‌کند دارا هستند. با رتبه بندی موانع آن‌هایی که امتیاز بالاتر داشتند پشتیبانی فنی، ‌خود کارآمدی رایانه‌ای و دسترسی پذیری بودند. تحلیل دریافته است که استادان دانشکده ارتباطی اماده استفاده از فناوری آموزشی در روش‌های آموزش هستند. به هرحال، پشتیبانی فنی نیازمند ارتقای اینترنت و امکانات کامپیوتری است. موسسات نیز ارائه آموزش بیشتر برای استادان در راستای ارتقای مهارت‌های آموزش بااستفاده از فناوری‌های آموزشی را مطرح کردند.

ادامه مطلب

دانلود مقاله در مورد قانون کاوی انجمن

دانلود مقاله در مورد الگوریتم پیشرفته خطا یابی در شبکه

دانلود مقاله در مورد رفتار غیرکلامی و تقلید در مصاحبه

دانلود مقاله در مورد شبکه های حسگر

دانلود مقاله در مورد شبکه حسگر بی سیم انرژی

دانلود مقاله در مورد احساسات رسانه های اجتماعی

دانلود مقاله در مورد گفتمان های سیاسی

آموزشی ,استادان ,تکنولوژی ,پشتیبانی ,  ,استفاده ,استفاده از ,از تکنولوژی ,تکنولوژی آموزشی ,استادان در ,این مطالعه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عمران داستانـَک | بزرگترین مرجع داستان های کوتاه و بلند . وبلاگی مفید برای سلامت و نشاط پایدار خانواده ها... BOOK HEALTH & NUTRITION خیریه ابرار قائم داستان کوتاه برای فرهنگیستن چگونه خاك نفس مي كشد ؟ بينديشيم درسهایی از قران سوالات مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته